file format

Alexander Grotzsch Alexander.Grotzsch at web.de
Sun Aug 1 14:39:30 CEST 2004

Hi everybody!

Is there any tool out there, with which I can read files having the extension "&l3" with windows XP? I worked with the L3 system during my schooldays and found an old disk containing ELAN-code. I desperatly need to review this code, but unfortunately I can not install L3 because I do not have the Install-disks anymore!

Hallo Zusammen!

Gibt es irgendwo ein Tool, mit dem ich ".&l3"-Dateien unter windwos XP lesen kann? Während meiner Schulzeit haben wir viel mit ELAN programmiert und ich habe eine Diskette, auf der verschiedene Quellcodes aus dieser Zeit sind. Ich muß diese Codes dringend lesen! Habe aber kein L3-System mehr auf meinem Rechner.

Thanks for any help
Dankbar für jeden Tipp

Alexander Grotzsch